Returnarea

Conform OU 34/2014 produsele comandate online prin intermediul site-ului sau telefonic se pot returna în maxim 14 zile de la primirea acestora printr-un serviciu de curierat.

Obligațiile vânzătorului (OU 34/2014, Art.13):

- rambursează toată suma primita pentru produse și transportul acestora, în termen de cel mult 14 zile de la data informării de către consumator referitor la decizia de returnare a produselor.

- sumele menționate sunt rambursate într-un cont bancar indicat de cumpărător. Toate comisioanele privind rambursarea sunt suportate de cumparator

- dacă cumpărătorul a decis sa folosească o alta firma de curierat decât cea utilizata de vânzător, suma rambursata va fi cea a produselor, costul transportului către cumpărător fiind deja achitat de acesta

- vânzătorul va rambursa sumele datorate cumpărătorului după recepția și verificarea produselor returnate care au făcut obiectul vânzării

Obligațiile cumpărătorului (OU 34/2014, Art.14):

- cumpărătorul anunța vânzătorul în termen de maxim 14 zile de la data primirii produselor decizia sa de returnare a acestora. Trimite o cerere in acest sens și o expediază vânzătorului prin poșta electronica, prin fax, sau prin curierat folosind datele de identificare de la rubrica „<a href="https://rizzo-distribution.ro/contact-i-2" target="_blank">Contact</a>" din site. Cumpărătorul poate anunța decizia de retur comunicând prin poșta electronica, fax sau curierat poștal printr-o exprimare proprie care sa conțină datele necesare pentru identificarea comenzii și a produselor returnate.

- cumpărătorul returnează produsele în ambalajul inițial și în stare perfectă de funcționare în termen de cel mult 14 zile de la data comunicării către vânzător a deciziei de returnarea

- cumparatorul suporta costurile legate transportul produselor returnate către vânzător.

Daca aveţi o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzări, aţi putea fi capabil de a returna produsul la noi. Primul pas este de a ne trimite un email cu Subiectul - Returnare produs - care sa contina urmatoarele: 

* Nume:

* Prenume:

* E-Mail:

* Telefon:

* ID Comandă:

* Data Comandă:

* Nume Produs:

* Cod Produs:

* Cantitate:

* Motivul Returnări:

* Alte Specificati

* Produsul este Deschis: Da/Nu

* Defecte sau alte Detalii:.

Aceste criterii trebuie respectate si completate în întregime.Vă vom raspunde prin e-mail în termen de max 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. 

Produsele alimentare si băuturile nu sunt returnabile.